Vandaag hebben we het jubileumlogo 2021 goedgekeurd. Na enkele voorstellen, konden we unaniem blij zijn met het resultaat. We gaan volgend jaar een jubileumlogo gebruiken. Mijn persoonlijke reden daarvoor is dat ik geloof dat we ons moeten focussen op positieve en vrolijke dingen. Een jubileumjaar ‘vieren’ valt daar ook onder. Zakelijk gezien kwam het zo uit dat we 10 maanden ons bedrijf op een jubileumachtige manier in de picture gaan zetten.
De naam en een goed logo is belangrijk. Het is de eerste kennismaking met je bedrijf is. Bijna 15 jaar geleden leerde ik al ‘neem je jezelf serieus, dan doet een ander dat ook’.
Toen ik 14 jaar geleden mezelf weer inschreef bij de Kamer van Koophandel verzon ik zelf de naam met de initialen die verwezen naar mijn volledige naam: RVSP website design en advies. Fout.
Dit kon niemand onthouden en in een iets later stadium kwam ik, zoals in mijn hele carrière, steeds de juiste mensen op het juiste moment tegen. Toen ik dan ook doorkreeg hoe fout de naam was, luisterde ik naar de vormgeefster die dit professioneel aan wilde pakken. Ze raadde me een andere naam en een bijpassend logo aan. Dit zou voldoende zijn om naam te maken en bekend en herkend te gaan worden.
Zij ontwierp een prachtig logo, een goede website en een hoop DRIVE zorgde dat ik, begin 2007, klaar was om mijn naam te veranderen in PITT Digitale Assistentie en was klaar voor take-off.
Toen 6 jaar later, inmiddels 9 jaar geleden Bernheze Media op de wereld gezet werd, was dat dan ook iets wat we meteen goed aangepakt hebben. Natuurlijk kost het geld en kosten heb je al veel wanneer je voor jezelf begint. Maar intussen weet ik dat de dagelijkse gedachten van vandaag hier op slaat:
Als je inhoudt voor een hindernis, struikel je er juist over”
6 oktober en nog 86 dagen
